AMBASADORZY

Justyna Kozłowskapion
JUSTYNA KOZŁOWSKA

W moim domu przy 4 dzieci jest mnóstwo ubrań i ciągle ich przybywa, bo przecież dzieci rosną. Staram się ekonomicznie zaglądać do second handów i przechwytywać ciuchy od innych mam. Zwracam też większą uwagę na pielęgnację ubrań, żeby mogły służyć kolejnym dzieciom, i żebym nie musiała uzupełniać swojej garderoby. To jak często pierzemy, w jakiej temperaturze i w jakich środkach ma ogromne znaczenie i to nie tylko dla jakości naszych ubrań, ale również dla planety. Odpowiednia pielęgnacja odzieży to oszczędność wody, energii i mniejsza emisja CO2 do atmosfery.

AMBASADORKI RESERVED

Kasia Szymkówpion
KASIA SZYMKÓW

Świadome budowanie garderoby jest jednym z tematów przewodnich mojego bloga oraz kanałów społecznościowych. Od kilku lat zwracam szczególną uwagę na skład i jakość kupowanych ubrań i zachęcam tym samym swoich obserwatorów do budowania ponadczasowej garderoby, pełnej dobrych jakościowo ubrań, które cieszą znacznie bardziej (i dłużej) niż przypadkowe rzeczy z nieprzemyślanych zakupów. Jak już uda się skompletować wymarzoną garderobę (lub przynajmniej jej namiastkę), warto wiedzieć, jak o nią prawidłowo dbać, by wszystkie rzeczy służyły jak najdłużej. Udział w tej kampanii daje mi możliwość kontynuacji swojej małej misji na jeszcze większą skalę.

M. Jagnickapion
MAGDA JAGNICKA

Wybieram ubrania starannie i po przemyśleniu czy naprawdę ich potrzebuję – te które kupuję chciałabym by przetrwały ze mną jak najdłużej. Czytam metki, stosuję się do zaleceń w kwestii prania, a to bardzo istotne, jeśli mowa o grubym wełnianym swetrze czy bluzce z jedwabiu. Gdy mam ukochaną sukienkę, wyobrażam sobie, że będę mogła stroić się w nią nawet kiedy będę już staruszką. Cały czas chętnie edukuję się w temacie dbania o ubrania, w temacie tkanin, dlatego z przyjemnością dołączyłam do kampanii „Dbaj o ubranie” firmy LPP.

O LPP

o kampanii

Jesteśmy polskim producentem odzieży. Nasza historia sięga 1991 roku. Przez trzy dekady zbudowaliśmy firmę, która obecnie jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm odzieżowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Tworzymy wartość dodaną dla polskiej gospodarki, a przy tym konsekwentnie inwestujemy w rozwój lokalnej przedsiębiorczości. Poprzez naszą aktywność na blisko 40 rynkach świata, nieprzerwanie napędzamy polski eksport. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay.

Budujemy nasz biznes dostosowując ofertę poszczególnych marek do preferencji klientów w różnych częściach świata, w których obecne są nasze brandy.

Choć dziś działamy już na trzech kontynentach, zawsze pozostaniemy firmą z polskimi korzeniami. W Polsce powstają koncepcje naszych marek i tu zapadają strategiczne decyzje. Promujemy polską kreatywność i wdrażamy rodzimą myśl twórczą, bo jesteśmy dumni z tego, że LPP to polska firma odzieżowa.

mohito-logoreservedsinsay-logohouse nowe logocropp-logo

CSR

For People For Our Planet

Zrównoważony rozwój to ważny wyznacznik naszych planów i decyzji. Dużo uwagi poświęcamy temu, by nasza działalność z roku na rok była coraz bardziej przyjazna dla planety i przyszłych generacji. Odpowiadamy na globalne wyzwania klimatyczne i zmierzamy do sukcesywnego zmniejszania naszego oddziaływania na środowisko. Mimo pandemii COVID–19, rzutującej na działalność naszej firmy, konsekwentnie realizujemy założenia przyjętej w 2019 strategii zrównoważonego rozwoju „For People For Our Planet” w zakresie produktów i procesu produkcji przyjaznych środowisku, bezpieczeństwa chemicznego w branży tekstylnej, eliminacji opakowań niepodlegających obiegowi zamkniętemu oraz ekologicznych rozwiązań w budynkach centrali i sieci sprzedaży.

kampania-cele

Nasze cele do 2025:

2021:

25% odzieży wyprodukowanej przez LPP to kolekcje Eco Aware.

2021:

30% fabryk w południowej Azji objętych planem Eco Aware Production.

2023:

100% fabryk jeansów objętych programem Eco Aware Production.

2023:

System zbiórki używanej odzieży w 100% sklepów

2023:

1 mln zł na inwestycje w nowe technologie pozwalające utylizować odpady tekstylne.

2025:

50% odzieży marki Reserved w kolekcji Eco Aware

2025:

Redukcja naszego śladu węglowego o 15%.

Dowiedz się więcej o kampanii Dbaj o ubranie. Czytaj. Sprawdzaj. Pielęgnuj.

Sprawdź, jak Twoja pielęgnacja odzieży wpływa na środowisko.