AMBASADORZY

Justyna Kozłowskapion
JUSTYNA KOZŁOWSKA

W moim domu przy 4 dzieci jest mnóstwo ubrań i ciągle ich przybywa, bo przecież dzieci rosną. Staram się ekonomicznie zaglądać do second handów i przechwytywać ciuchy od innych mam. Zwracam też większą uwagę na pielęgnację ubrań, żeby mogły służyć kolejnym dzieciom, i żebym nie musiała uzupełniać swojej garderoby. To jak często pierzemy, w jakiej temperaturze i w jakich środkach ma ogromne znaczenie i to nie tylko dla jakości naszych ubrań, ale również dla planety. Odpowiednia pielęgnacja odzieży to oszczędność wody, energii i mniejsza emisja CO2 do atmosfery.

Radzka_1pion
MAGDALENA CHABROWSKA "RADZKA"

Ubrania, ulubione rzeczy dają mi z jednej strony dobre samopoczucie, komfort, a z drugiej, są wspomnieniami miłych chwil. Dbam o nie najlepiej jak umiem, tak bym mogła cieszyć się nimi przez wiele sezonów. Dla mnie ten etap zaczyna się już po przyniesieniu rzeczy ze sklepu do domu np. kiedy to rozwieszam je na odpowiednich wieszakach, tak by ubrania się nie odkształcały. Przechowywanie ubrań, impregnacja, pranie, i to jak podczas prania i suszenia zachowują się różne materiały, to temat rzeka. Dlatego kampania „Dbaj o ubranie” to potrzebna inicjatywa, zwłaszcza, że właściwe dbanie o ubrania to nie tylko pranie!

Damian Michałowskipion
DAMIAN MICHAŁOWSKI

W kampanii „Dbaj o Ubranie” najbardziej doceniłem to, że wdraża ona w naszą codzienność zrównoważone podejście do mody, robienie mądrych zakupów i dbanie o to, co już mamy w szafie. Sam jestem fanem t-shirtów z wydarzeń sportowych, na których byłem jako dziennikarz i koszulki te mają swoją osobną, sentymentalną półkę w mojej szafie. Niektóre z nich mają nawet 10-15 lat, a ja wciąż z nich korzystam, dlatego tak ważne jest dbanie o ciuchy choćby w trakcie prania. Zwrot wielkich marek w stronę ekologii napawa optymizmem, że przemysł odzieżowy chce i potrafi troszczyć się o planetę.

AMBASADORKI RESERVED

Kasia Szymkówpion
KASIA SZYMKÓW

Świadome budowanie garderoby jest jednym z tematów przewodnich mojego bloga oraz kanałów społecznościowych. Od kilku lat zwracam szczególną uwagę na skład i jakość kupowanych ubrań i zachęcam tym samym swoich obserwatorów do budowania ponadczasowej garderoby, pełnej dobrych jakościowo ubrań, które cieszą znacznie bardziej (i dłużej) niż przypadkowe rzeczy z nieprzemyślanych zakupów. Jak już uda się skompletować wymarzoną garderobę (lub przynajmniej jej namiastkę), warto wiedzieć, jak o nią prawidłowo dbać, by wszystkie rzeczy służyły jak najdłużej. Udział w tej kampanii daje mi możliwość kontynuacji swojej małej misji na jeszcze większą skalę.

M. Jagnickapion
MAGDA JAGNICKA

Wybieram ubrania starannie i po przemyśleniu czy naprawdę ich potrzebuję – te które kupuję chciałabym by przetrwały ze mną jak najdłużej. Czytam metki, stosuję się do zaleceń w kwestii prania, a to bardzo istotne, jeśli mowa o grubym wełnianym swetrze czy bluzce z jedwabiu. Gdy mam ukochaną sukienkę, wyobrażam sobie, że będę mogła stroić się w nią nawet kiedy będę już staruszką. Cały czas chętnie edukuję się w temacie dbania o ubrania, w temacie tkanin, dlatego z przyjemnością dołączyłam do kampanii „Dbaj o ubranie” firmy LPP.

O LPP

olpp-4B90pZgs

Jesteśmy polskim producentem odzieży. Nasza historia sięga 1991 roku. Przez trzy dekady zbudowaliśmy firmę, która obecnie jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm odzieżowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Tworzymy wartość dodaną dla polskiej gospodarki, a przy tym konsekwentnie inwestujemy w rozwój lokalnej przedsiębiorczości. Poprzez naszą aktywność na blisko 40 rynkach świata, nieprzerwanie napędzamy polski eksport. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay.

Budujemy nasz biznes dostosowując ofertę poszczególnych marek do preferencji klientów w różnych częściach świata, w których obecne są nasze brandy.

Choć dziś działamy już na trzech kontynentach, zawsze pozostaniemy firmą z polskimi korzeniami. W Polsce powstają koncepcje naszych marek i tu zapadają strategiczne decyzje. Promujemy polską kreatywność i wdrażamy rodzimą myśl twórczą, bo jesteśmy dumni z tego, że LPP to polska firma odzieżowa.

mohito-logoreservedsinsay-logohouse nowe logocropp-logo

CSR

For People For Our Planet

Zrównoważony rozwój to ważny wyznacznik naszych planów i decyzji. Dużo uwagi poświęcamy temu, by nasza działalność z roku na rok była coraz bardziej przyjazna dla planety i przyszłych generacji. Odpowiadamy na globalne wyzwania klimatyczne i zmierzamy do sukcesywnego zmniejszania naszego oddziaływania na środowisko. Mimo pandemii COVID–19, rzutującej na działalność naszej firmy, konsekwentnie realizujemy założenia przyjętej w 2019 strategii zrównoważonego rozwoju „For People For Our Planet” w zakresie produktów i procesu produkcji przyjaznych środowisku, bezpieczeństwa chemicznego w branży tekstylnej, eliminacji opakowań niepodlegających obiegowi zamkniętemu oraz ekologicznych rozwiązań w budynkach centrali i sieci sprzedaży.

kampania-cele

Nasze cele do 2025:

2021:

25% odzieży wyprodukowanej przez LPP to kolekcje Eco Aware.

2021:

30% fabryk w południowej Azji objętych planem Eco Aware Production.

2023:

100% fabryk jeansów objętych programem Eco Aware Production.

2023:

System zbiórki używanej odzieży w 100% sklepów

2023:

1 mln zł na inwestycje w nowe technologie pozwalające utylizować odpady tekstylne.

2025:

50% odzieży marki Reserved w kolekcji Eco Aware

2025:

Redukcja naszego śladu węglowego o 15%.

Dowiedz się więcej o kampanii Dbaj o ubranie. Czytaj. Sprawdzaj. Pielęgnuj.

Sprawdź, jak Twoja pielęgnacja odzieży wpływa na środowisko.